Businesswoman teacher boss freelancer holding laptop looking at camera in glasses in office library

SZKOLENIA DLA PLACÓWEK

Doskonalenie umiejętności pedagogicznych

Nasza oferta szkoleń została starannie przygotowana, aby dostarczyć wartościowe narzędzia i wiedzę, wspierając rozwój zawodowy nauczycieli oraz personelu administracyjno-dydaktycznego.

Nasze szkolenia

1. Wychowanie zmierzające do osiągnięcia dojrzałości – PROGRAM SZKOLENIA
2. Wychowawcza funkcja rodziny- jak ją wspomagać – PROGRAM SZKOLENIA
3. Podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa 2023/2024 – ich praktyczna realizacja CZEŚĆ I – PROGRAM SZKOLENIA
4. Podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/2024 i ich praktyczna realizacja – część 2 – PROGRAM SZKOLENIA
5. Podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/2024 i ich praktyczna realizacja – część 3 – PROGRAM SZKOLENIA
6. Podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa – ich praktyczna realizacja – część 4 – PROGRAM SZKOLENIA
7. Pomoce multimedialne do wykorzystania w nauce j. polskiego jako obcego – PROGRAM SZKOLENIA
8. RODO – ochrona i przetwarzanie danych osobowych – PROGRAM SZKOLENIA

  1. Zasady oceniania klasyfikowania i promowania uczniów zgodnie z prawem – PROGRAM SZKOLENIA
  2. Nadzór pedagogiczny – PROGRAM SZKOLENIA
  3. Zasady organizowania wycieczek szkolnych – PROGRAM SZKOLENIA
  4. Odpowiedzialność prawna nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
  5. Ocena pracy nauczyciela na nowych zasadach – PROGRAM SZKOLENIA
  6. Klasyfikacja roczna i końcowa oraz podsumowanie roku szkolnego 2023/2024 – PROGRAM SZKOLENIA
  7. Jak dbać o relacje wśród uczniów – przeciwdziałanie hejtowi i nękaniu – PROGRAM SZKOLENIA
  8. Prawa ucznia – fakty i mity – PROGRAM SZKOLENIA
  9. Odpowiedzialność prawna nauczyciela – rok szkolny 2023/2024 – PROGRAM SZKOLENIA
  10. Prawo Pracy dla nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
  11. Kodeks cywilny dla nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
  12. Kodeks Karny i Kodeks Wykroczeń dla nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
  13. Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy dla nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
  14. Urlop dla poratowania zdrowia – wszystko co musisz wiedzieć – PROGRAM SZKOLENIA
  15. Bezpieczne i efektywne organizowanie wycieczek szkolnych: od planowania do realizacji – PROGRAM SZKOLENIA
  16. Zmiany w prawie oświatowym 2023/2024 – PROGRAM SZKOLENIA
  17. Odpowiedzialność prawna uczniów – PROGRAM SZKOLENIA
  18. Standardy Ochrony Małoletnich w Placówkach Edukacyjnych – PROGRAM SZKOLENIA
  19. Odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA

  1. Emisja Głosu
  2. Cyfrowe zmęczenie – jak sobie z nim radzić
  3. Produktywność 2.0 – Zarządzanie czasem
  4. Nauczyciel w zmianie – zawodowa metamorfoza dla nauczycieli
  5. Wystąpienia publiczne w zawodzie nauczyciela
  6. Awans zawodowy
  7. Niezbędnik mówcy
  8. Sztuka rozwiązywania konfliktów – mediacje w szkole
  9. Trening uważności Mindfulness w życiu i szkole
  10. Jak nauczyć uczniów przedsiębiorczości?
  11. Jak wzmacniać u uczniów odporność na stres
  12. Rozwijanie Kompetencji Wychowawczych i Budowanie Autorytetu Nauczyciela
  13. Jak budować pozytywne relacje w szkole i jak skutecznie rozwiązywać konflikty
  14. Jak budować właściwą komunikację między uczniami
  15. Podstawy pierwszej pomocy przedmedycznej

  1. Jak wspierać rodziców ucznia z depresją?
  2. Wszystko co musisz wiedzieć o władzy rodzicielskiej pracując w szkole
  3. Jak komunikować rodzicom negatywne informacje o ich dzieciach
  4. Jak prowadzić zebrania i spotkania z rodzicami
  5. Jak wspierać rodziców dziecka z orzeczeniem
  6. Praca z nastoletnim uczniem i budowanie współpracy z jego rodzicami
  7. Jak przekonać rodziców o konieczności specjalnego wsparcia dla dziecka
  8. Klasyfikować czy nie Zasady, przepisy oraz dobre praktyki przy komunikacji z rodzicami
  9. Strategie i techniki pracy z Trudnym Rodzicem
  10. Sposoby komunikacji z rodzicem ucznia z rodziny dysfunkcyjnej
  11. Współpraca szkoły, rodzica i terapeuty
  12. Jak wspierać rodziców uczniów z autyzmem, chorobami genetycznymi i innymi dysfunkcjami oraz zaburzeniami?
  13. Uniwersalne wartości – jak je rozwijać w przedszkolu we współpracy z rodzicami
  14. Metody współpracy z rodzicem trudnym i roszczeniowym

  1. Metody pracy z uczniem ADHD
  2. Uczeń z obniżonym potencjałem intelektualnym w klasie nieintegracyjnej
  3. Jak pracować z uczniem z dysleksją, dysortografią lub dyskalkulią
  4. Diagnoza funkcjonalna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  5. Dziecko z niepełnosprawnością – charakterystyka funkcjonowania, potencjalne potrzeby, wsparcie dla rodziców podczas diagnozy
  6. Dziecko z niepełnosprawnością w przedszkolu. Formy i metody pracy grupowej wspierające rozwój. Wczesne wspomaganie rozwoju i dokumentacja
  7. Edukacja inkluzyjna – jak wykorzystać różnorodność zespołu klasowego
  8. Jak ciekawie prowadzić rewalidacje – przedszkola i klasy 1-4
  9. Jak pracować z uczniem z niedostosowaniem społecznym
  10. Jak wspierać ucznia z mutyzmem wybiórczym
  11. Metody pracy z uczniem z zespołem Downa
  12. Metodyka zajęć terapeutycznych z uczniami z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i rozwoju społecznego
  13. Praca z uczniem przewlekle lub terminalnie chorym i jego rodziną
  14. Orzeczenie i co dalej? Uczeń z niepełnosprawnością w szkole. Organizacja PPP, dokumentacja, formy i metody pracy
  15. Jak ciekawie prowadzić rewalidację w klasach 4-8 i szkołach średnich?
  16. Terapia ręki w praktyce szkolnej
  17. Wielospecjalistyczna diagnoza funkcjonalna ucznia. Diagnoza funkcjonalna i pozytywna. Metody i warunki procesu diagnostycznego w szkole
  18. Uczeń z zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego CAPD
  19. Jak pracować z uczniem ze spektrum Autyzmu
  20. Dziecko ze spektrum autyzmu w rodzinie
  21. Jak pracować z uczniem z Afazją
  22. Integracja sensoryczna w pracy z uczniem w spektrum autyzmu
  23. Dziecko z zespołem FAS w szkole
  24. Uczeń z niepełnosprawnością – diagnoza, dokumentacja, przepisy
  25. Zajęcia rewalidacyjne – od planowania po dokumentację
  26. Różnice diagnostyczne między Zespołem Aspergera, a autyzmem dziecięcym
  27. Jak pracować z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową?
  28. Jak pracować z uczniem z dyskalkulią?
  29. Przebieg procesów socjalizacji u osób w spektrum autyzmu
  30. Metody pracy z uczniem z zaburzeniami logopedycznymi
  31. Wykorzystanie elementów TUS na zajęciach rewalidacyjnych
  32. Jak oceniać uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
  33. Diagnoza ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz trudnościami edukacyjnymi w praktyce
  34. Jak diagnozować zapotrzebowanie na treści wychowawcze i profilaktyczne?
  35. Zastosowanie filmoterapii w pracy z uczniem ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi
  36. Jak pracować z uczniem z zaburzeniami koncentracji ?
  37. Jak pracować z uczniem ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi bez orzeczenia?
  38. Wpływ zaburzeń SI na funkcjonowanie dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  39. Agresja i inne trudne zachowania ucznia ze spektrum autyzmu
  40. Działania wspomagające ucznia z trudnościami w uczeniu się
  41. Edukacja włączająca dla uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi
  42. Jak wspierać uczniów z trudnościami w percepcji słuchowej?
  43. Zaburzenia Integracji Sensorycznej i ich wpływ na rozwój, funkcjonowanie i mowę dziecka
  44. Jak wspierać uczniów z trudnościami w komunikacji społecznej?
  45. ADHD – najlepsze zabawy wyciszające i skuteczne techniki relaksacyjne
  46. Sposoby pracy z uczniem z afazja
  47. Wykrywanie wczesnych dysharmonii u dzieci wieku przedszkolnym
  48. Metody pracy z uczniem z mutyzmem wybiórczym
  49. Zabawy rozwijające mowę – praca z uczniem młodszym
  50. Jak zrozumieć i uczyć dzieci w spektrum autyzmu
  51. Komunikacja z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  52. Jak pracować z uczniem ze SPE – uczeń ze spektrum autyzmu
  53. Dziecko z zaburzeniami Integracji Sensorycznej w szkole
  54. Jak pracować z uczniem ze SPE – uczeń zdolny
  55. Praca z uczniem ze SPE – Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
  56. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią
  57. Diagnoza i wsparcie uczniów z Syndromem Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych
  58. Dostosowanie wymagań edukacyjnych w klasach I-III szkoły podstawowej
  59. Rewalidacja – jak bezproblemowo i skutecznie ją przeprowadzić
  60. Dostosowanie wymagań edukacyjnych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej
  61. Kompendium wiedzy o ADHD
  62. Klasyfikacja i sposoby oceniania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  63. Trudne zachowania ucznia ze spektrum autyzmu i metody pracy nad nimi
  64. Wykorzystanie metod terapii zabawą w pracy z dziećmi autystycznymi
  65. Jak pracować z uczniem z Zespołem Retta

  1. Analiza rysunku dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  2. Bajkoterapia w procesie edukacji
  3. Elementy pedagogiki Montessori w wychowaniu przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  4. Jak wspierać ucznia w uczeniu się – aspekty psychopedagogiczne
  5. Metoda Uniwersalnego Projektowania w Edukacji
  6. Praktyczne zastosowanie metod aktywizujących i form pracy na zajęciach
  7. Skuteczne wspieranie uczniów w osiąganiu sukcesów
  8. Uczeń z innego kręgu kulturowego w naszej grupie.
  9. 3xS Samodzielność, samokontrola, samorozwój – jak kształtować u dzieci poczucie sprawczości, odpowiedzialności i ciekawość świata
  10. Nagrody i kary – co naprawdę działa w praktyce
  11. Edukacja multisensoryczna – wielozmysłowe zaangażowanie dzieci w naukę
  12. Metody pracy z prowokacyjnym uczniem z praktyki oficerów śledczych
  13. Lekcja odwrócona
  14. Trudny uczeń – jak z nim pracować?
  15. Jak pracować z nowoprzybyłym uczniem z Ukrainy?
  16. 50 zabaw dla nauczycieli uczących różnych przedmiotów
  17. Edukacja outdoorowa
  18. Integracja sensoryczna
  19. Skuteczne techniki uczenia się
  20. Jak szybko zintegrować klasę po wakacjach
  21. Kształtowanie pozytywnych nawyków pracy i nauki u uczniów
  22. Storytelling w pracy z uczniem
  23. Ocena kształtująca informacja zwrotna w procesie edukacji i wychowania
  24. Praca domowa – zadawać czy nie?
  25. Metody pracy z uczniem z innego kręgu kulturowego – “Obcy w klasie”
  26. Wspieranie rozwoju umiejętności prospołecznych u dzieci
  27. Plan daltoński – wprowadzenie i realizacja założeń w szkole
  28. Don’t be afraid of it !!! Odważne lekcje języka angielskiego
  29. Jak wykorzystać tutoring na zajęciach lekcyjnych?
  30. Granica relacji pomiędzy uczniem, a nauczycielem
  31. Wykorzystanie nauczania polisensorycznego w edukacji
  32. Rozwijanie przez konstruowanie – dlaczego warto aby dzieci planowały i tworzyły?
  33. Wychowanie bezstresowe, a trudności edukacyjne uczniów
  34. Jak pracować ze “zdolnym leniem”?
  35. Jak wykorzystać w edukacji metodę pracy z błędem
  36. Jak pracować z uczniem Metodą Eksperymentu?
  37. Lekcje które zapamiętają – 10 najskuteczniejszych metod uczenia się
  38. Rola Wychowawcy w Sytuacjach Kryzysowych
  39. Sposoby radzenia sobie z agresją w grupie przedszkolnej
  40. Jak pracować z uczniem przebodźcowanym?
  41. Metoda eksperymentu na lekcji warsztat praktyczny
  42. Jak pracować z uczniem, któremu trudno się uczyć?
  43. Zastosowanie bajkoterapii w edukacji
  44. Wspieranie koncentracji uwagi u dzieci i młodzieży
  45. Warsztat wychowawcy. Wszystko co trzeba wiedzieć o prowadzeniu klasy
  46. Kształcenie indywidualne i tutoring
  47. Współpraca nauczyciela wspomagającego z nauczycielem prowadzącym
  48. Jak odkryć i rozwijać potencjał każdego ucznia?
  49. Metody wykorzystania arteterapii w pracy z uczniami
  50. Matematyka w działaniu (i kodowaniu) – ruch i zabawa dla najmłodszych
  51. Jak rozwijać empatię i umiejętność krytycznego myślenia w grupie przedszkolnej
  52. Metody radzenia sobie z hejtem i autoagresją u uczniów
  53. Przemoc relacyjna, jako szczególna forma przemocy rówieśniczej
  54. Wychowawca i nauczyciel jako mentor
  55. Jak rozmawiać z dziećmi o niepełnosprawności
  56. Jak pracować z nastolatkiem
  57. WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA – Metody i formy pracy z dzieckiem
  58. Budowanie pewności siebie u dzieci i młodzieży
  59. Aktywna powtórka – angażujące sposoby powtarzania materiału
  60. Obserwacja i diagnoza dziecka diagnoza gotowości szkolnej
  61. Jak motywować dzieci i młodzież do nauki
  62. Jak usprawnić rozwój podstawowych procesów poznawczych uczniów?
  63. Rola nauczyciela w kształtowaniu postaw antydyskryminacyjnych
  64. Motywowanie uczniów i budowanie zindywidualizowanej motywacji
  65. Indywidualne i zindywidualizowane formy kształcenia
  66. Rola i zadania nauczyciela współorganizującego kształcenie ucznia
  67. Rola nauczyciela w profilaktyce przeciwdziałania uzależnieniom
  68. Rozpoznawanie symptomów przemocy domowej u uczniów
  69. Jak wygrać z dziecięcym lenistwem?
  70. Negocjacje i mediacje w kontaktach: uczeń-uczeń, nauczyciel-uczeń
  71. Kreatywność, kompetencja przyszłości – jak twórczo motywować dzieci
  72. Jak wykorzystać różnice międzykulturowe w szkole?
  73. Jak wykorzystać elementy TUS w szkole i przedszkolu
  74. Preorientacja zawodowa – w jaki sposób wspomagać rozwój dziecka?

  1. Sangwinik, choleryk, Flegmatyk, Melancholik- jak pracować z uczniami z różnymi typami osobowości
  2. Agresywne dziecko – metody pracy z wykorzystaniem pozytywnej dyscypliny
  3. Jak pracować z ekstrawertykiem
  4. Jak radzić sobie ze słowną i fizyczną agresją wśród uczniów
  5. Kryzysy i potrzeby rozwojowe ucznia
  6. Jak pracować z uczniem przebodźcowanym?
  7. Praca z uczniami z różnymi trudnościami emocjonalnymi i behawioralnymi
  8. Profilaktyka zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży
  9. Trening Zastępowania Agresji
  10. Zespół uzależnienia od Internetu
  11. Wpływ mediów na psychospołeczne funkcjonowanie dzieci i młodzieży
  12. Uczeń z traumą – powrót do szkoły po trudnych przeżyciach
  13. Budowanie poczucia wartości u dziecka starszego
  14. Ryzykowne zachowania dzieci i młodzieży
  15. Obojętność i znieczulica – jak obudzić społeczną wrażliwość w uczniów
  16. Praca z uczniem wysoko wrażliwym i lękliwym
  17. Grupa rówieśnicza – jasna i ciemna strona relacji
  18. Jak pracować z uczniem w depresji i ze skłonnościami do samookaleczeń?
  19. Jak rozwijać inteligencję emocjonalną i umiejętność rozwiązywania problemów u uczniów?
  20. Jak kształtować u uczniów empatię i wrażliwość?
  21. Kształtowanie się zaburzeń osobowości u ucznia
  22. Jak pracować z uczniem ze skłonnością do uzależnień
  23. Zaburzenia dysocjacyjne u uczniów: BORDERLINE
  24. Jak dotrzeć do ucznia zamkniętego w sobie? – Pokonywanie nieśmiałości i komunikacja z uczniem
  25. Złość i agresja u dzieci -przedszkola i szkoły podstawowe
  26. Trening Regulacji Emocji dla nauczycieli
  27. Budowanie odporności psychicznej u dzieci i młodzieży
  28. Depresja u dzieci i młodzieży – jak rozpoznać i jak pomóc?
  29. Edukacja seksualna jako element programów profilaktyczno-wychowawczych
  30. Co składa się na odporność psychiczną? Ćwiczenia i zadania do wykonania z dziećmi i młodzieżą
  31. Sekrety mózgu – w pracowni terapeuty pedagogicznego
  32. Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym
  33. Podstawy psychologii emocji i metody rozwijania umiejętności regulowania emocji
  34. Metody i techniki rozwijania empatii, samodzielności i samoakceptacji u dzieci i młodzieży
  35. Metody pracy z uczniem wyobcowanym, zamkniętym w sobie
  36. Jak radzić sobie ze złością i agresją wśród uczniów
  37. Skuteczne metody pracy z uczniami z różnymi trudnościami emocjonalnymi i behawioralnymi
  38. Wpływ błędów wychowawczych na powstawanie zachowań trudnych u dzieci i młodzieży
  39. Metodyka pracy z uczniem przebodźcowanym
  40. Uczeń smutny, przygnębiony czy z depresją? Wskazówki dla nauczyciela
  41. Jak wzmacniać psychiczne zdrowie własne i uczniów
  42. Jak reagować na prowokacyjne zachowania uczniów?

  1. Wykorzystanie tablicy interaktywnej na zajęciach edukacyjnych
  2. TIK w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach 1-3
  3. Szkoła i lekcje w obliczu sztucznej inteligencji
  4. Jak wzbudzić u uczniów krytyczne podejście do świata cyfrowego?
  5. Jak angażować uczniów i zwiększać ich aktywność na lekcjach
  6. Wsparcie procesu edukacyjnego i terapeutycznego z wykorzystaniem TIK
  7. Komunikacja z nastolatkiem w obliczu social mediów
  8. TikTok, Instagram, YouTube- jak je wykorzystać w edukacji
  9. Angażujące metody pracy- wirtualne pokoje zagadek i webquest
  10. Zastosowanie druku 3D w edukacji
  11. Okulary VR w edukacji
  12. TIK w specjalnych potrzebach edukacyjnych
  13. Programowanie na wesoło nie tylko dla najmłodszych
  14. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pracy z uczniami ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi
  15. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna z wykorzystaniem MS ONE Note
  16. Laboratoria przyszłości w ujęciu interdyscyplinarnym

  1. Wopfu i Ipet – jak robić to dobrze?
  2. Pedagog specjalny
  3. Sprawozdanie Pedagoga Specjalnego – jak je dobrze przygotować?
  4. Ewaluacja w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  5. Niezbędnik Nauczyciela Wspomagającego
  6. Organizacja pomocy psychologiczno-psychologiczno-pedagogicznej w szkole i w przedszkolu.
  7. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów z zaburzeniami umiejętności społecznych i emocjonalnych

Ukończyłeś szkolenie
i potrzebujesz certyfikatu?