SZKOLENIA DLA PLACÓWEK
Doskonalenie umiejętności pedagogicznych
Pojedyncze szkolenie stacjonarne
cena: 2500 zł
- Przeprowadzenie szkolenia w waszej placówce
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikaty ukończenia
Pojedyncze szkolenie on-line
cena: 1800 zł
- Dostęp do nagrania 24/7 przez 365 dni
- Dostęp na urządzeniach mobilnych i telewizorach
- Możliwość wykupienia certyfikatu ukończenia
Dwa szkolenie stacjonarne
cena: 4000 zł
-20%
- Przeprowadzenie dwóch szkoleń stacjonarnych w waszej lokalizacji
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikaty ukończenia szkolenia
Dostęp do dwóch szkoleń on-line
cena: 2880zł
-20%
- Dostęp do nagrania 24/7 przez 365 dni
- Dostęp na urządzeniach mobilnych i telewizorach
- Certyfikaty ukończenia szkolenia
Trzy szkolenia stacjonarne
cena: 5025 zł
-33%
- Przeprowadzenie trech szkoleń stacjonarnych w waszej lokalizacji
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikaty ukończenia szkolenia
Dostęp do trzech szkoleń on-line
cena: 3618zł
-33%
- Dostęp do nagrania 24/7 przez 365 dni
- Dostęp na urządzeniach mobilnych i telewizorach
- Certyfikaty ukończenia szkolenia
Pięć szkoleń stacjonarnych
cena: 6000zł
-52%
- Przeprowadzenie pięciu szkoleń stacjonarnych w waszej lokalizacji
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikaty ukończenia szkolenia
Dostęp do pięciu szkoleń on-line
cena: 4320 zł
-52%
- Dostęp do nagrania 24/7 przez 365 dni
- Dostęp na urządzeniach mobilnych i telewizorach
- Certyfikaty ukończenia szkolenia
Dostęp wszystkich 260 szkoleń on-line
cena: 5000 zł
-98%
- Dostęp do nagrania 24/7 przez 365 dni
- Dostęp na urządzeniach mobilnych i telewizorach
- Certyfikaty i materiały szkoleniowe
Nasze szkolenia
1. Wychowanie zmierzające do osiągnięcia dojrzałości – PROGRAM SZKOLENIA
2. Wychowawcza funkcja rodziny- jak ją wspomagać – PROGRAM SZKOLENIA
3. Podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa 2023/2024 – ich praktyczna realizacja CZEŚĆ I – PROGRAM SZKOLENIA
4. Podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/2024 i ich praktyczna realizacja – część 2 – PROGRAM SZKOLENIA
5. Podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/2024 i ich praktyczna realizacja – część 3 – PROGRAM SZKOLENIA
6. Podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa – ich praktyczna realizacja – część 4 – PROGRAM SZKOLENIA
7. Pomoce multimedialne do wykorzystania w nauce j. polskiego jako obcego – PROGRAM SZKOLENIA
8. RODO – ochrona i przetwarzanie danych osobowych – PROGRAM SZKOLENIA
- Zasady oceniania klasyfikowania i promowania uczniów zgodnie z prawem – PROGRAM SZKOLENIA
- Nadzór pedagogiczny – PROGRAM SZKOLENIA
- Zasady organizowania wycieczek szkolnych – PROGRAM SZKOLENIA
- Odpowiedzialność prawna nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
- Ocena pracy nauczyciela na nowych zasadach – PROGRAM SZKOLENIA
- Klasyfikacja roczna i końcowa oraz podsumowanie roku szkolnego 2023/2024 – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak dbać o relacje wśród uczniów – przeciwdziałanie hejtowi i nękaniu – PROGRAM SZKOLENIA
- Prawa ucznia – fakty i mity – PROGRAM SZKOLENIA
- Odpowiedzialność prawna nauczyciela – rok szkolny 2023/2024 – PROGRAM SZKOLENIA
- Prawo Pracy dla nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
- Kodeks cywilny dla nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
- Kodeks Karny i Kodeks Wykroczeń dla nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
- Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy dla nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
- Urlop dla poratowania zdrowia – wszystko co musisz wiedzieć – PROGRAM SZKOLENIA
- Bezpieczne i efektywne organizowanie wycieczek szkolnych: od planowania do realizacji – PROGRAM SZKOLENIA
- Zmiany w prawie oświatowym 2023/2024 – PROGRAM SZKOLENIA
- Odpowiedzialność prawna uczniów – PROGRAM SZKOLENIA
- Standardy Ochrony Małoletnich w Placówkach Edukacyjnych – PROGRAM SZKOLENIA
- Odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
- Emisja Głosu – PROGRAM SZKOLENIA
- Cyfrowe zmęczenie – jak sobie z nim radzić – PROGRAM SZKOLENIA
- Produktywność 2.0 – Zarządzanie czasem – PROGRAM SZKOLENIA
- Nauczyciel w zmianie – zawodowa metamorfoza dla nauczycieli – PROGRAM SZKOLENIA
- Wystąpienia publiczne w zawodzie nauczyciela – PROGRAM SZKOLENIA
- Awans zawodowy – PROGRAM SZKOLENIA
- Niezbędnik mówcy – PROGRAM SZKOLENIA
- Sztuka rozwiązywania konfliktów – mediacje w szkole – PROGRAM SZKOLENIA
- Trening uważności Mindfulness w życiu i szkole – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak nauczyć uczniów przedsiębiorczości? – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wzmacniać u uczniów odporność na stres – PROGRAM SZKOLENIA
- Rozwijanie Kompetencji Wychowawczych i Budowanie Autorytetu Nauczyciela – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak budować pozytywne relacje w szkole i jak skutecznie rozwiązywać konflikty – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak budować właściwą komunikację między uczniami – PROGRAM SZKOLENIA
- Podstawy pierwszej pomocy przedmedycznej –PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wspierać rodziców ucznia z depresją? – PROGRAM SZKOLENIA
- Wszystko co musisz wiedzieć o władzy rodzicielskiej pracując w szkole – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak komunikować rodzicom negatywne informacje o ich dzieciach – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak prowadzić zebrania i spotkania z rodzicami – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wspierać rodziców dziecka z orzeczeniem – PROGRAM SZKOLENIA
- Praca z nastoletnim uczniem i budowanie współpracy z jego rodzicami – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak przekonać rodziców o konieczności specjalnego wsparcia dla dziecka – PROGRAM SZKOLENIA
- Klasyfikować czy nie Zasady, przepisy oraz dobre praktyki przy komunikacji z rodzicami – PROGRAM SZKOLENIA
- Strategie i techniki pracy z Trudnym Rodzicem – PROGRAM SZKOLENIA
- Sposoby komunikacji z rodzicem ucznia z rodziny dysfunkcyjnej – PROGRAM SZKOLENIA
- Współpraca szkoły, rodzica i terapeuty – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wspierać rodziców uczniów z autyzmem, chorobami genetycznymi i innymi dysfunkcjami oraz zaburzeniami? – PROGRAM SZKOLENIA
- Uniwersalne wartości – jak je rozwijać w przedszkolu we współpracy z rodzicami – PROGRAM SZKOLENIA
- Metody współpracy z rodzicem trudnym i roszczeniowym – PROGRAM SZKOLENIA
- Metody pracy z uczniem ADHD – PROGRAM SZKOLENIA
- Uczeń z obniżonym potencjałem intelektualnym w klasie nieintegracyjnej – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem z dysleksją, dysortografią lub dyskalkulią – PROGRAM SZKOLENIA
- Diagnoza funkcjonalna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – PROGRAM SZKOLENIA
- Dziecko z niepełnosprawnością – charakterystyka funkcjonowania, potencjalne potrzeby, wsparcie dla rodziców podczas diagnozy – PROGRAM SZKOLENIA
- Dziecko z niepełnosprawnością w przedszkolu. Formy i metody pracy grupowej wspierające rozwój. Wczesne wspomaganie rozwoju i dokumentacja – PROGRAM SZKOLENIA
- Edukacja inkluzyjna – jak wykorzystać różnorodność zespołu klasowego – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak ciekawie prowadzić rewalidacje – przedszkola i klasy 1-4 – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem z niedostosowaniem społecznym – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wspierać ucznia z mutyzmem wybiórczym – PROGRAM SZKOLENIA
- Metody pracy z uczniem z zespołem Downa – PROGRAM SZKOLENIA
- Metodyka zajęć terapeutycznych z uczniami z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i rozwoju społecznego – PROGRAM SZKOLENIA
- Praca z uczniem przewlekle lub terminalnie chorym i jego rodziną – PROGRAM SZKOLENIA
- Orzeczenie i co dalej? Uczeń z niepełnosprawnością w szkole. Organizacja PPP, dokumentacja, formy i metody pracy – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak ciekawie prowadzić rewalidację w klasach 4-8 i szkołach średnich? – PROGRAM SZKOLENIA
- Terapia ręki w praktyce szkolnej – PROGRAM SZKOLENIA
- Wielospecjalistyczna diagnoza funkcjonalna ucznia. Diagnoza funkcjonalna i pozytywna. Metody i warunki procesu diagnostycznego w szkole – PROGRAM SZKOLENIA
- Uczeń z zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego CAPD – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem ze spektrum Autyzmu – PROGRAM SZKOLENIA
- Dziecko ze spektrum autyzmu w rodzinie – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem z Afazją – PROGRAM SZKOLENIA
- Integracja sensoryczna w pracy z uczniem w spektrum autyzmu – PROGRAM SZKOLENIA
- Dziecko z zespołem FAS w szkole – PROGRAM SZKOLENIA
- Uczeń z niepełnosprawnością – diagnoza, dokumentacja, przepisy – PROGRAM SZKOLENIA
- Zajęcia rewalidacyjne – od planowania po dokumentację – PROGRAM SZKOLENIA
- Różnice diagnostyczne między Zespołem Aspergera, a autyzmem dziecięcym – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową? – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem z dyskalkulią? – PROGRAM SZKOLENIA
- Przebieg procesów socjalizacji u osób w spektrum autyzmu – PROGRAM SZKOLENIA
- Metody pracy z uczniem z zaburzeniami logopedycznymi – PROGRAM SZKOLENIA
- Wykorzystanie elementów TUS na zajęciach rewalidacyjnych – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak oceniać uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? – PROGRAM SZKOLENIA
- Diagnoza ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz trudnościami edukacyjnymi w praktyce – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak diagnozować zapotrzebowanie na treści wychowawcze i profilaktyczne? – PROGRAM SZKOLENIA
- Zastosowanie filmoterapii w pracy z uczniem ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem z zaburzeniami koncentracji ? – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi bez orzeczenia? – PROGRAM SZKOLENIA
- Wpływ zaburzeń SI na funkcjonowanie dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – PROGRAM SZKOLENIA
- Agresja i inne trudne zachowania ucznia ze spektrum autyzmu – PROGRAM SZKOLENIA
- Działania wspomagające ucznia z trudnościami w uczeniu się – PROGRAM SZKOLENIA
- Edukacja włączająca dla uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wspierać uczniów z trudnościami w percepcji słuchowej?
- Zaburzenia Integracji Sensorycznej i ich wpływ na rozwój, funkcjonowanie i mowę dziecka
- Jak wspierać uczniów z trudnościami w komunikacji społecznej?
- ADHD – najlepsze zabawy wyciszające i skuteczne techniki relaksacyjne
- Sposoby pracy z uczniem z afazja
- Wykrywanie wczesnych dysharmonii u dzieci wieku przedszkolnym
- Metody pracy z uczniem z mutyzmem wybiórczym
- Zabawy rozwijające mowę – praca z uczniem młodszym
- Jak zrozumieć i uczyć dzieci w spektrum autyzmu
- Komunikacja z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem ze SPE – uczeń ze spektrum autyzmu – PROGRAM SZKOLENIA
- Dziecko z zaburzeniami Integracji Sensorycznej w szkole – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem ze SPE – uczeń zdolny – PROGRAM SZKOLENIA
- Praca z uczniem ze SPE – Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się – PROGRAM SZKOLENIA
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią – PROGRAM SZKOLENIA
- Diagnoza i wsparcie uczniów z Syndromem Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych – PROGRAM SZKOLENIA
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych w klasach I-III szkoły podstawowej – PROGRAM SZKOLENIA
- Rewalidacja – jak bezproblemowo i skutecznie ją przeprowadzić – PROGRAM SZKOLENIA
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych w klasach IV-VIII szkoły podstawowej – PROGRAM SZKOLENIA
- Kompendium wiedzy o ADHD – PROGRAM SZKOLENIA
- Klasyfikacja i sposoby oceniania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – PROGRAM SZKOLENIA
- Trudne zachowania ucznia ze spektrum autyzmu i metody pracy nad nimi – PROGRAM SZKOLENIA
- Wykorzystanie metod terapii zabawą w pracy z dziećmi autystycznymi – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem z Zespołem Retta – PROGRAM SZKOLENIA
- Analiza rysunku dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – PROGRAM SZKOLENIA
- Bajkoterapia w procesie edukacji – PROGRAM SZKOLENIA
- Elementy pedagogiki Montessori w wychowaniu przedszkolnym i wczesnoszkolnym – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wspierać ucznia w uczeniu się – aspekty psychopedagogiczne – PROGRAM SZKOLENIA
- Metoda Uniwersalnego Projektowania w Edukacji – PROGRAM SZKOLENIA
- Praktyczne zastosowanie metod aktywizujących i form pracy na zajęciach – PROGRAM SZKOLENIA
- Skuteczne wspieranie uczniów w osiąganiu sukcesów – PROGRAM SZKOLENIA
- Uczeń z innego kręgu kulturowego w naszej grupie – PROGRAM SZKOLENIA
- 3xS Samodzielność, samokontrola, samorozwój – jak kształtować u dzieci poczucie sprawczości, odpowiedzialności i ciekawość świata – PROGRAM SZKOLENIA
- Nagrody i kary – co naprawdę działa w praktyce – PROGRAM SZKOLENIA
- Edukacja multisensoryczna – wielozmysłowe zaangażowanie dzieci w naukę – PROGRAM SZKOLENIA
- Metody pracy z prowokacyjnym uczniem z praktyki oficerów śledczych – PROGRAM SZKOLENIA
- Lekcja odwrócona – PROGRAM SZKOLENIA
- Trudny uczeń – jak z nim pracować? – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z nowoprzybyłym uczniem z Ukrainy? – PROGRAM SZKOLENIA
- 50 zabaw dla nauczycieli uczących różnych przedmiotów – PROGRAM SZKOLENIA
- Edukacja outdoorowa – PROGRAM SZKOLENIA
- Integracja sensoryczna – PROGRAM SZKOLENIA
- Skuteczne techniki uczenia się – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak szybko zintegrować klasę po wakacjach – PROGRAM SZKOLENIA
- Kształtowanie pozytywnych nawyków pracy i nauki u uczniów – PROGRAM SZKOLENIA
- Storytelling w pracy z uczniem – PROGRAM SZKOLENIA
- Ocena kształtująca informacja zwrotna w procesie edukacji i wychowania – PROGRAM SZKOLENIA
- Praca domowa – zadawać czy nie? – PROGRAM SZKOLENIA
- Metody pracy z uczniem z innego kręgu kulturowego – “Obcy w klasie” – PROGRAM SZKOLENIA
- Wspieranie rozwoju umiejętności prospołecznych u dzieci – PROGRAM SZKOLENIA
- Plan daltoński – wprowadzenie i realizacja założeń w szkole – PROGRAM SZKOLENIA
- Don’t be afraid of it !!! Odważne lekcje języka angielskiego – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wykorzystać tutoring na zajęciach lekcyjnych? – PROGRAM SZKOLENIA
- Granica relacji pomiędzy uczniem, a nauczycielem – PROGRAM SZKOLENIA
- Wykorzystanie nauczania polisensorycznego w edukacji – PROGRAM SZKOLENIA
- Rozwijanie przez konstruowanie – dlaczego warto aby dzieci planowały i tworzyły? – PROGRAM SZKOLENIA
- Wychowanie bezstresowe, a trudności edukacyjne uczniów – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować ze “zdolnym leniem”? – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wykorzystać w edukacji metodę pracy z błędem – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem Metodą Eksperymentu? – PROGRAM SZKOLENIA
- Lekcje które zapamiętają – 10 najskuteczniejszych metod uczenia się – PROGRAM SZKOLENIA
- Rola Wychowawcy w Sytuacjach Kryzysowych – PROGRAM SZKOLENIA
- Sposoby radzenia sobie z agresją w grupie przedszkolnej – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem przebodźcowanym? – PROGRAM SZKOLENIA
- Metoda eksperymentu na lekcji warsztat praktyczny – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem, któremu trudno się uczyć? – PROGRAM SZKOLENIA
- Zastosowanie bajkoterapii w edukacji – PROGRAM SZKOLENIA
- Wspieranie koncentracji uwagi u dzieci i młodzieży – PROGRAM SZKOLENIA
- Warsztat wychowawcy. Wszystko co trzeba wiedzieć o prowadzeniu klasy – PROGRAM SZKOLENIA
- Kształcenie indywidualne i tutoring – PROGRAM SZKOKENIA
- Współpraca nauczyciela wspomagającego z nauczycielem prowadzącym – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak odkryć i rozwijać potencjał każdego ucznia? – PROGRAM SZKOLENIA
- Metody wykorzystania arteterapii w pracy z uczniami – PROGRAM SZKOLENIA
- Matematyka w działaniu (i kodowaniu) – ruch i zabawa dla najmłodszych – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak rozwijać empatię i umiejętność krytycznego myślenia w grupie przedszkolnej – PROGRAM SZKOLENIA
- Metody radzenia sobie z hejtem i autoagresją u uczniów – PROGRAM SZKOLENIA
- Przemoc relacyjna, jako szczególna forma przemocy rówieśniczej – PROGRAM SZKOLENIA
- Wychowawca i nauczyciel jako mentor – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak rozmawiać z dziećmi o niepełnosprawności – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z nastolatkiem – PROGRAM SZKOLENIA
- WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA – Metody i formy pracy z dzieckiem – PROGRAM SZKOLENIA
- Budowanie pewności siebie u dzieci i młodzieży – PROGRAM SZKOLENIA
- Aktywna powtórka – angażujące sposoby powtarzania materiału – PROGRAM SZKOLENIA
- Obserwacja i diagnoza dziecka diagnoza gotowości szkolnej – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak motywować dzieci i młodzież do nauki – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak usprawnić rozwój podstawowych procesów poznawczych uczniów? – PROGRAM SZKOLENIA
- Rola nauczyciela w kształtowaniu postaw antydyskryminacyjnych – PROGRAM SZKOLENIA
- Motywowanie uczniów i budowanie zindywidualizowanej motywacji – PROGRAM SZKOLENIA
- Indywidualne i zindywidualizowane formy kształcenia – PROGRAM SZKOLENIA
- Rola i zadania nauczyciela współorganizującego kształcenie ucznia – PROGRAM SZKOLENIA
- Rola nauczyciela w profilaktyce przeciwdziałania uzależnieniom – PROGRAM SZKOLENIA
- Rozpoznawanie symptomów przemocy domowej u uczniów – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wygrać z dziecięcym lenistwem? – PROGRAM SZKOLENIA
- Negocjacje i mediacje w kontaktach: uczeń-uczeń, nauczyciel-uczeń – PROGRAM SZKOLENIA
- Kreatywność, kompetencja przyszłości – jak twórczo motywować dzieci – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wykorzystać różnice międzykulturowe w szkole? – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wykorzystać elementy TUS w szkole i przedszkolu – PROGRAM SZKOLENIA
- Preorientacja zawodowa – w jaki sposób wspomagać rozwój dziecka? – PROGRAM SZKOLENIA
- Sangwinik, choleryk, Flegmatyk, Melancholik- jak pracować z uczniami z różnymi typami osobowości – PROGRAM SZKOLENIA
- Agresywne dziecko – metody pracy z wykorzystaniem pozytywnej dyscypliny – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z ekstrawertykiem – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak radzić sobie ze słowną i fizyczną agresją wśród uczniów – PROGRAM SZKOLENIA
- Kryzysy i potrzeby rozwojowe ucznia – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak pracować z uczniem przebodźcowanym? – PROGRAM SZKOLENIA
- Praca z uczniami z różnymi trudnościami emocjonalnymi i behawioralnymi – PROGRAM SZKOLENIA
- Profilaktyka zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży – PROGRAM SZKOLENIA
- Trening Zastępowania Agresji – PROGRAM SZKOLENIA
- Zespół uzależnienia od Internetu – PROGRAM SZKOLENIA
- Wpływ mediów na psychospołeczne funkcjonowanie dzieci i młodzieży
- Uczeń z traumą – powrót do szkoły po trudnych przeżyciach
- Budowanie poczucia wartości u dziecka starszego
- Ryzykowne zachowania dzieci i młodzieży
- Obojętność i znieczulica – jak obudzić społeczną wrażliwość w uczniów
- Praca z uczniem wysoko wrażliwym i lękliwym
- Grupa rówieśnicza – jasna i ciemna strona relacji
- Jak pracować z uczniem w depresji i ze skłonnościami do samookaleczeń?
- Jak rozwijać inteligencję emocjonalną i umiejętność rozwiązywania problemów u uczniów?
- Jak kształtować u uczniów empatię i wrażliwość?
- Kształtowanie się zaburzeń osobowości u ucznia
- Jak pracować z uczniem ze skłonnością do uzależnień
- Zaburzenia dysocjacyjne u uczniów: BORDERLINE
- Jak dotrzeć do ucznia zamkniętego w sobie? – Pokonywanie nieśmiałości i komunikacja z uczniem
- Złość i agresja u dzieci -przedszkola i szkoły podstawowe
- Trening Regulacji Emocji dla nauczycieli
- Budowanie odporności psychicznej u dzieci i młodzieży
- Depresja u dzieci i młodzieży – jak rozpoznać i jak pomóc?
- Edukacja seksualna jako element programów profilaktyczno-wychowawczych
- Co składa się na odporność psychiczną? Ćwiczenia i zadania do wykonania z dziećmi i młodzieżą
- Sekrety mózgu – w pracowni terapeuty pedagogicznego
- Seksualność dzieci w wieku przedszkolnym
- Podstawy psychologii emocji i metody rozwijania umiejętności regulowania emocji
- Metody i techniki rozwijania empatii, samodzielności i samoakceptacji u dzieci i młodzieży
- Metody pracy z uczniem wyobcowanym, zamkniętym w sobie
- Jak radzić sobie ze złością i agresją wśród uczniów
- Skuteczne metody pracy z uczniami z różnymi trudnościami emocjonalnymi i behawioralnymi
- Wpływ błędów wychowawczych na powstawanie zachowań trudnych u dzieci i młodzieży
- Metodyka pracy z uczniem przebodźcowanym
- Uczeń smutny, przygnębiony czy z depresją? Wskazówki dla nauczyciela
- Jak wzmacniać psychiczne zdrowie własne i uczniów
- Jak reagować na prowokacyjne zachowania uczniów?
- Wykorzystanie tablicy interaktywnej na zajęciach edukacyjnych
- TIK w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach 1-3
- Szkoła i lekcje w obliczu sztucznej inteligencji – PROGRAM SZKOLENIA
- Jak wzbudzić u uczniów krytyczne podejście do świata cyfrowego?
- Jak angażować uczniów i zwiększać ich aktywność na lekcjach
- Wsparcie procesu edukacyjnego i terapeutycznego z wykorzystaniem TIK
- Komunikacja z nastolatkiem w obliczu social mediów
- TikTok, Instagram, YouTube- jak je wykorzystać w edukacji
- Angażujące metody pracy- wirtualne pokoje zagadek i webquest
- Zastosowanie druku 3D w edukacji
- Okulary VR w edukacji
- TIK w specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Programowanie na wesoło nie tylko dla najmłodszych
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pracy z uczniami ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi – PROGRAM SZKOLENIA
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna z wykorzystaniem MS ONE Note
- Laboratoria przyszłości w ujęciu interdyscyplinarnym
- Wopfu i Ipet – jak robić to dobrze?
- Pedagog specjalny
- Sprawozdanie Pedagoga Specjalnego – jak je dobrze przygotować?
- Ewaluacja w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Niezbędnik Nauczyciela Wspomagającego
- Organizacja pomocy psychologiczno-psychologiczno-pedagogicznej w szkole i w przedszkolu.
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów z zaburzeniami umiejętności społecznych i emocjonalnych